Salgo City Rockers

KORTÁRS ÖSSZ-MŰVÉSZETI BLOG
Öt fiatal - Öt jó barát - Egy blogoldal.

Kontakt

Bannerünk
Logónk
Címünk

Okosnak hiszik magukat

Kategóriák

Rovatok

Ők alkotnak, őket kell szeretni

neverlivetosee - fotó, webdesign
Damned - rajz, flash
Chinestar - megmondás, írás
The_Dav - írás
baltasar kormakur - film, rajz

Szilveszterkor

2007.01.01. 00:00 | neverlivetosee | 1 komment

Fényes utca, bolyduló tömeg,
Buli van ilyenkor, mindenki nevet.
Csak rajtam fut át az érdektelenség,
Nincs üzenet, de már nem is keresem rég.

Apró robbanások csendesítik a teret,
Színes rakétákkal megfestik az eget.
Oly értelmetlen, annyira nem érdekel,
Hisz jól tudom, nem érhetlek el.

Még két óra, és éjfél lesz,
Vajon látjuk-e még egymást?

Megint elbasztam, pedig nem akartam,
Most is ő utál a legjobban.
"Hívjál fel, és vigyél majd el
Messze, oda a világűrbe"

Nem tudom, de nem is érdekel,
Hogy miért nem égnek a fények.
Nem gondolom, de mégis úgy érzem,
Megvárom, majd hogy nevet ki az élet.

Címkék: vers neverlivetosee

A bejegyzés trackback címe:

https://strockers.blog.hu/api/trackback/id/tr2625085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Damned 2007.01.01. 12:06:19

Szép ez a vers!:)
Egy volt Szilveszteremre emlékeztet,csak én nem tudtam így megfogalmazni.Tetszik!
süti beállítások módosítása